سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوگوی ماه مبارک رمضان - میهمانی خدا

خانه |صفحه ی مشخصات | پست الکترونیک

لوگوی ماه مبارک رمضان

لوگوی فوق دعای ربنا است که بصورت فلش برای قرار دادن در وبلاگ ها طراحی شده است . در صورتی که مایل هستید می توانید ازین لوگو در وبلاگ خود استفاده کنید.

برای پیوستن به این حرکت جمعی وبلاگ نویسان ، کافیست کد زیر را در تگ BODY قالب وبلاگ کپی کنید تا این لوگو در گوشه وبلاگ شما نمایش داده شود.

برای گرفتن کد به اینجا بروید 


 


نوشته شده توسط امیدوار در دوشنبه 85/7/10 و ساعت 6:21 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
لوگوی ماه مبارک رمضان - میهمانی خدا
امیدوار
من یکی از بندگان امیدوار خدا هستم که می خواهم در این ماه مبارک درست شوم ،لطفاً برای درست شدن من و برآورده شدن حاجات تمام مسلمانان دعا کنید
لینک به وبلاگ
منو? اصل?
 RSS 
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی ساز?
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
نوشته ها? پ?ش?ن
هفته اول مهر 85
هفته دوم مهر 85
هفته سوم مهر 85
پاییز 1385

آمار وبلاگ
بازدید امروز : 0
مجموع بازدیدها : 16413
پیوندهای روزانه
لینک دوستان
آلما
عاشقان علی (ع)
نق نق های یه نق نقو که می خواد نق نقو نباشه!
حزب اللهی؟
سلام آقا
قریب کوفه

لوگوی دوستان











خبر نامه
 
وضعیت من در یاهو
موسیقی وبلاگ
جستجو در وبلاگ
ParsiBlog.com پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ فارسی